Active TopicsActive Topics  Display List of Forum MembersMemberlist  Search The ForumSearch  HelpHelp
  RegisterRegister  LoginLogin
Rockezine reviews
 Rockezine Forums : Rockezine reviews
Subject Topic: Commentaar op recente reviews Post ReplyPost New Topic
Author
Message << Prev Topic | Next Topic >>
Jitte
Senior Member
Senior Member

Posted: 15 December 2006 at 03:01 | IP Logged Quote Jitte

Haha, Jeroen, dat was nou een echte stevige kraakreview (The Name)! Alleen, eh, waarom je dat meisje op de cover nog als mooi bestempelt, ook daarover had je best eerlijk mogen zijn ;-)
Back to Top View Jitte's Profile Search for other posts by Jitte Send Private Message Add to Buddy List

Jeroen
Senior Member
Senior Member

Posted: 16 December 2006 at 03:51 | IP Logged Quote Jeroen

Ik heb trouwens eene-mail van die gitarist gekregen. Dat hij al veertien jaar krijgt te horen hoe zijn gitaar partijen zijn etc. bla bla bla en dat een cd in eigen beheer opnemen geld kost etc.

IK vind het gewoon een kut cd!!

Back to Top View Jeroen's Profile Search for other posts by Jeroen Visit Jeroen's Homepage Send Private Message Add to Buddy List

Jitte
Senior Member
Senior Member

Posted: 16 December 2006 at 04:11 | IP Logged Quote Jitte

Oh nee, hoe reageerde hij precies? Hoeveel scheldwoorden, doodsbedreigingen, etc?
Back to Top View Jitte's Profile Search for other posts by Jitte Send Private Message Add to Buddy List

Jeroen
Senior Member
Senior Member

Posted: 16 December 2006 at 06:16 | IP Logged Quote Jeroen

Hij wil graag dat we de review van de site halen, maar dat lijkt me niks. Hij vindt dat het in die review puur om het afzeiken gaat, wat misschien ook wel zo is.

Ik heb hem in ieder geval voorgesteld om een interview te doen.

Back to Top View Jeroen's Profile Search for other posts by Jeroen Visit Jeroen's Homepage Send Private Message Add to Buddy List

Jitte
Senior Member
Senior Member

Posted: 19 December 2006 at 18:28 | IP Logged Quote Jitte

Ach, jammer dan, had ie maar betere muziek moeten maken. Al moet ik zeggen dat het wel lastig is kritisch te zijn als je een band enigzins kent. The Embodiment heb ik via een collega, en daarbij heb ik toch de neiging het enthousiasme te belonen terwijl het eigenlijk puur om de muziek zou moeten gaan.

Friso
Groupie
Groupie

Posted: 20 December 2006 at 06:49 | IP Logged Quote Friso

ik heb ooit die erste gerecenseerd. Is het inmiddels wat beter met die vocalen? Ik kan me herinneren dat het niet al te best was toendertijd, dat ik het iig niet voor 2009 nog een x zou beluisteren. Ach ja, een kutband blijft een kutband. Kunnen ze wel gaan jammeren en huilen dat ze commentaar krijgen, maar dan moeten ze het ook niet releasen en gewoon onder vrienden verspreiden.

Jeroen
Senior Member
Senior Member

Posted: 22 December 2006 at 03:35 | IP Logged Quote Jeroen

Ben ik het helemaal mee eens!!

If you wish to post a reply to this topic you must first login
If you are not already registered you must first register

Post ReplyPost New Topic
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum